الرئيسية
عايز تموت شهيد U16938349 الوووووووووووو..اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم...شرفتنا بزيارتك ..ويارب ماتكونش اخر مرة ويارب توافق تسجل وتشارك معانا
الرئيسية
عايز تموت شهيد U16938349 الوووووووووووو..اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم...شرفتنا بزيارتك ..ويارب ماتكونش اخر مرة ويارب توافق تسجل وتشارك معانا
الرئيسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دكتور أحمد عقلدكتور أحمد عقل  الأحداثالأحداث  الرئيسيةالرئيسية  المنشوراتالمنشورات  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  المنتدي  الرئيسية  

عايز تموت شهيد

كاتب الموضوعرسالة
gogo abo emera
مشرفة استراحة الاعضاء
مشرفة استراحة الاعضاء
gogo abo emera

المهنة : عايز تموت شهيد Doctor10 البلد : عايز تموت شهيد Egypt10
الهواية : عايز تموت شهيد Travel10
المزاج : عايز تموت شهيد 1
الالتزام بالقوانين :
عايز تموت شهيد Left_bar_bleue100 / 100100 / 100عايز تموت شهيد Right_bar_bleue

عايز تموت شهيد A58
لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : 98
تقييم الاعضاء للعضو : 4

عايز تموت شهيد Empty
مُساهمةموضوع: عايز تموت شهيد   عايز تموت شهيد Emptyالأربعاء يونيو 04, 2008 9:18 pm

عايز تموت شهيد؟؟ياتركب طيارة..ياتركب عبارة,,,,,,,,,,,عايز تموت من الغيظ؟؟يا تتفرج على القنوات المحليه ...يا تتفرج على النشرة الجوية,,,,,,,,,,,,,عايز تموت مخنوق ؟؟ياتروح مصلحة حكومية.....يا تقرأ الجريدة اليومية,,,,,,,,,,,,,,عايز تموت مشهور؟؟ياتتجوز رقاصة.........ياتنصب على بنك,,,,,,,,,,,,عايز تموت مليونير؟؟يا تعمل فيديو كليب.......يا تلعب كورة ,,,,,,,,,,عايز تموت م الحزن؟؟يا تفكر دايما ف أحوالك.......يا تحط الحكومة ف بالك.....عايز تموت من الضرب ابعتلى الرسالة دى تانى؟؟هههههههههههههههه

عايز تموت شهيد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (( غزة لن تموت ))
» عايز يبقي ليك صفحةخاصة علي المنتدي؟؟
» عايز الجميع يشترك لأهمية الموضوع
» عايز تبقي مشرف بس مش عارف ازاي؟ أنا هقولك
» حمار زهقان عايز يغير اسمة ...............ويبحث عن اسم جديد