الرئيسية
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى U16938349 الوووووووووووو..اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم...شرفتنا بزيارتك ..ويارب ماتكونش اخر مرة ويارب توافق تسجل وتشارك معانا
الرئيسية
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى U16938349 الوووووووووووو..اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم...شرفتنا بزيارتك ..ويارب ماتكونش اخر مرة ويارب توافق تسجل وتشارك معانا
الرئيسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دكتور أحمد عقلدكتور أحمد عقل  الأحداثالأحداث  الرئيسيةالرئيسية  المنشوراتالمنشورات  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  المنتدي  الرئيسية  

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Modypiano
عضو فعال
عضو فعال
Modypiano

الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue0 / 1000 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

لتعديل بياناتك : لتعديل بياناتك من هنا
السيكو بيكو : -4
تقييم الاعضاء للعضو : 3

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Empty
مُساهمةموضوع: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالجمعة يوليو 04, 2008 10:04 pm

أنا مضطر أبعد عن المنتدى اليومين دول ودا بسبب انشغالى بالكتاب اللى بألفه وان شاء الله هرجع فى أول شهر 9 ان شاء الله أكتب تانى وبعدين علشان يبقى فى طلبة تدخل ترد على الموضوعات ويبقى فى استفادة اكبر للكل انما بالطريقة اللى انا بكتب بيها دى والردود اللى انا بشوفها دى بصراحة انا مش شايف اى حد عايز يتعلم لغة اصلا دا مافيش حد بيسأل عن اى حاجة غير اسئلة مافيهاش فايدة انما هى اسئلة تحس أن صاحبها مجرد أنه يسهل على نفسه وبس بمعنى ان أكتر سؤال انا شوفته (انا عايزة الترجمة لو سمحت) وانا مش ضد السؤال ده طبعا لكن هترجم إيه بزمتكم هو مافيش واحد او واحدة تتبرع بترجمة الموضوع لوحتى غلط وانا أصلحه؟؟؟ انا بجد مش فاهم!!!!! وبعدين هو ما فيش سؤال تانى من اى حد تانى طيب دا انا لما كتبت المواقف كنت هبوس ايد اللى بيدخل علشان يحلها وما اتحلتشى الا بعد معاناه وبالنسبة للموضوعين اللى انا كتبتهم ولا واحد فكر يقولى انا عايز اعمل محادثة ولا حتى يسال ويقولى طيب لما أكون فى الموقف الفلانى اقول ايه انا شايف للأسف الردود عبارة عن شكرا وبس وطبعا لو سألت اللى قاللى شكرا اى سؤال ولا هيعرف اصلا الموضوع بيتكلم عن ايه وبصراحة انا اتعودت طول عمرى انى اتكلم فى المليان مش فى الفاضى.
عموما الموضوع ده انا عايز الرد عليه ومش هدخل قبل يومين يعنى ان شاء الله هدخل يوم الاتنين اشوف الردود وبناء على الردود انا هعرف انا هعمل ايه ان شاء الله.
ومتاسف جدا يا دكتور احمد على القرار ده انا كان نفسى أكمل فى المنتدى لكن بالشكل ده مستحيل انا ما بتكلمشى فى الفاضى أنا. يعنى انا ما يكفنيش كلمة شكر وبس لأ انا عايز افيد واستفيد وانا مش شايف ان فى حد بيستفيد من كلامى بصراحة ودا باين من الردود اللى بتتقال يعنى انا مش شايف الا اصحابى اللى بيردوا عليه وهما بصراحة معايا كل يوم على الشات يعنى ممكن نتناقش مع بعض بدون المنتدى.
وأشكر الكل على المتابعة وأشكر دكتور أحمد على هذا المجهود وان شاء الله هيبقى ليه شغل فى المنتدى فى اول 9 مع الطلبة بتوعى بأذن الله دا لو مايضايقشى حد وخصوصا دكتور أحمد الراجل اللى تعب معايا وعمللى اللى انا عايزة بس انا ماهربتش بالعكس انا كنت متوقع نتيجة افضل من كده لكن للاسف مش هيتعلم الا الطلبة اللى فى ثانوى وبس.
انا أسف لو كنت ضايقت اى حد فى المنتدى واعذرونى ان انا طولت عليكم واللى له اى تعليق على اى تعليق انا كاتبه ضايقه يكتبلى اسم الموضوع وفى اى قسم وانا يوم الاتنين ان شاء الله هدخل واشوف الاراء كلها وهحذف اى تعليق ضايق اى حد وأخيرا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
هبه
المشرف العام
المشرف العام
هبه

المهنة : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Profes10 البلد : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Yemen10
الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue90 / 10090 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى A53
السيكو بيكو : 171
تقييم الاعضاء للعضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالجمعة يوليو 04, 2008 10:12 pm

ليه بس كدا يا مسيو
اذا كنت هتبعد علشان شغلك منقدرش نعطلك
لكن لو هتبعد علشان زعلان فاحنا منقدرش على زعلك Very Happy
وبعدين هو فين الموضوع اللى انت طرحته ومحدش رد عليه
ياسيدى بعد كدا اعتبرنى انا المترجمه بتاعتك
اكتب كل الموضوعات اللى انت عاوزها وسبنىاترجمها لليسال
وان شاء الله هضيف موضوعات مهمه فى القسم بتاعنا
ويهمنى رأيك فيها وردودك
dr_ahmed_akl
المدير العام
المدير العام
dr_ahmed_akl

المهنة : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Doctor10 البلد : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Yemen10
الهواية : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Chess10
المزاج : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى 1
الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue95 / 10095 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Io11
السيكو بيكو : 1254

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالجمعة يوليو 04, 2008 10:22 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا مسيو محمد انت قبل ما تكون مدرس فرنساوي انت انسان مش لازم تكون مشاركتك هنا في اللغه بس اكيد مش هيستفيد غير الطلبة بس دلوقتي ليه متدخلش تشارك في كل المواضيع اللي بنستفيد من ارائك فيها بجد ولما تيجي معاد الدراسة نبقي نفتحلك مدرسة هنا Very Happy فكر في كلامي لانك بقيت عضو مهم هنا وربنا يوفقك
https://drahmedakl.yoo7.com
gogo abo emera
مشرفة استراحة الاعضاء
مشرفة استراحة الاعضاء
gogo abo emera

المهنة : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Doctor10 البلد : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Egypt10
الهواية : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Travel10
الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue100 / 100100 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى A58
السيكو بيكو : 98
تقييم الاعضاء للعضو : 4

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالسبت يوليو 05, 2008 10:14 am

انا مع هبه يامسيو مفيش موضوع حضرتك كتبته احنا مرديناش عليه
وعلى العموم اذا كان موضوع ترجمة
مش عايزة الترجمة انا بس كان نفسى افهم من المدرس بتاع المنتدى
انت زى محضرتك قلت انا عندى اختى وعندى هبه ممكن قوى يترجمولى
من غير محد يعرف انى نسيت اللغة دى
وأسفة جدا ان ده ضايقك
وعلى العموم مبسوطين انك عضو معانا فى المنتدى مش شرط فى اللغة بس
زى مدكتور احمد قال انت فى الاول وفى الاخر انسان
ممكن تشارك معانا برايك فى اى موضوع تانى
قطقوطه
عضو فعال
عضو فعال
قطقوطه

الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue100 / 100100 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

السيكو بيكو : 2
تقييم الاعضاء للعضو : 2

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالإثنين يوليو 07, 2008 1:44 am

طبعا يامسيو محمد انت حاسس ان لافى حد بيسئل لكن والله السبب ان الناس اللى موجوده تقريبا فاهمه انت بتقول ايه وطبعا لما موضيعك تكتر مع الطلبه هتلاقى الاسئله برده كترت لان اكيد مش هنبقى فكرين كل حاجه واكيد هانستفاد وياريت بلاش نظره فقدان الامل دى من اولها واخيرا نرجو منك عدم ترك المنتدى
Modypiano
عضو فعال
عضو فعال
Modypiano

الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue0 / 1000 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

السيكو بيكو : -4

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالإثنين يوليو 07, 2008 6:07 pm

ميرسى جدا جدا جدا لاهتمام دكتور احمد ونردهالك فى الافراح وميرسى جدا لهبه بس ياهبه انتى عارفه وعد الحر دين عليه يعنى لو أنتى فعلا هترجمى يبقى اوكى انا موافق وميرسى لهدى طبعا على الاهتمام.

أما بالنسبة لسارة اللى انا اكتشف مؤخرا أنها متسرعة لأنها فهمت كلامى غلط والدليل ياحاجة سارة انا قولت ان انا زعلان ان مافيش حد بيسأل وقولت دا محدش سألنى الا سؤال واحد وهو الترجمة وانا مش زعلان ان انتى سألتى لو انتى فهمتى الكلام انا اللى مزعلنى ان مافيش اسئلة تانية لكن موضوع الترجمة ماتاخدشى منى 5 دقايق بالظبط كتابة يعنى ايه اللى هيزعلنى؟؟؟؟

الحاجة التانية ياسارة وبالعقل كده أنا لو فى حد معاكى بيدرس فى كلية علوم وليكن مادة بيولوجى تخيلى واحد قاعد فى المحاضرة جانبك بيقولك انا مش فاهم معنى الكلام اللى بيتقال اصله انجليزى بزمتك هتحسى ان دا سؤال؟؟؟ وحتى لو اعتبرتيه سؤال هتهمتى بانك تردى عليه ولو رديتى هو فعلا هيفهم اعتقد أن الاجابة لأ. لأن الشخص اهتم بناحية الترجمة وساب ناحية المعلومات اللى بتتقال يعنى العبرة بالمعلومات مش الترجمة.

وبرده هرجع وهقولك ان انا مش زعلان من سؤالك لو انتى ركزتى فى الكلام بتاعى هتعرفى انك غلطانه فى فهم كلامى وعلشان أأكد كلامى انا هترجم أى حاجة انا بكتبها بس والله انا سايبها لحد يسأل وعموما ميرسى للكل على المشاركة كل احد باسمه.
gogo abo emera
مشرفة استراحة الاعضاء
مشرفة استراحة الاعضاء
gogo abo emera

المهنة : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Doctor10 البلد : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Egypt10
الهواية : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Travel10
الالتزام بالقوانين :

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى A58
السيكو بيكو : 98
تقييم الاعضاء للعضو : 4

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالجمعة يوليو 11, 2008 12:28 am

انا فهمت انك مزعلتش من السؤال فعلا بس زى ماانت قلت ان السؤال بالنسبة ليك تافه
اما بالنسبة لو ان واحد قاعد فى المحاضرة جانبك بيقولك انا مش فاهم معنى الكلام اللى بيتقال اصله انجليزى
هقوله اسمع الكلام للاخر
وبعد المحاضرة متخلص هفهمه اللى انا فهمته
مش هعتبر السؤال تافه..
لانه عمرة ميفهم المحاضرة من غير اكيد ميبقى عنده على الاقل خلفيه باللغة
هبه
المشرف العام
المشرف العام
هبه

المهنة : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Profes10 البلد : أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Yemen10
الالتزام بالقوانين :
أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Left_bar_bleue90 / 10090 / 100أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Right_bar_bleue

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى A53
السيكو بيكو : 171
تقييم الاعضاء للعضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى   أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى Emptyالجمعة يوليو 11, 2008 9:59 pm

صحيح والنبى
هو واحد مش فاهم ايه اللى بيتقال
هيناقشه ازاى ويعرف الموضع عن ايه اصلا ازاى

أسف لكل من يدخل إلى هذا المنتدى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» إلى كل من يدخل إلى هذا المنتدى العظيم
» كل اللى عاوز يفتح معمل يدخل هنا
» إلى مشرف هذا المنتدى
» طلب من مشرف هذا المنتدى
» مقارنة بين فتاتين,(هاااااااااام جداااااا لبنات المنتدى)